lørdag 19. november 2011


                                            I kveld koser jeg meg med disse bladene.
                       Har dere ikke kjøpt det nye bladet NOSTALGI så kan jeg anbefale det!

                   Nå har jeg funnet frem noe av julepynten og planen er at det skal opp i morgen.
Etter å ha lest i bladene har jeg blitt så inspirert at jeg kunne startet nå i kveld, men får vel vente til i morgen.
                                                     Tror papsen setter pris på det. ;)

1 kommentar:

  1. Åja,gleder meg slik til å pynte eg også:)Har faktisk pynta litt ute med kranser på dørene og "juleplanter" og tre ved dørene.
    Har dei tre blada du viser.Rart vi vil begynne pyntinga i dag??!Masse herleg inspirasjon...JDL er vel min favoritt;)

    Ønsker deg ein fin søndag og kos deg med pyntinga!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett