mandag 7. november 2011







( bildene er lånt av google )
Jeg synes de gamle postkortene er så vakre,
 er det noe jeg skulle begynne å samle på måtte det være dette.

Regner med det er flere som liker disse gamle kortene og da er det jo fint å dele med dere.
Jeg tenkte å printe ut noen bilder å lime de på fyrstikkeskene mine til jul.
Har du noen andre forslag på hva man kan bruke disse bildene til?

Som dere ser har jeg lagt inn litt julemusikk her, velg en sang så får dere litt mer julestemning mens dere titter innom meg. :)




1 kommentar:

  1. Å,for ein triveleg blogg å kome til♥ Vil ein kome i julestemning,so er det berre å å ta turen hit:)

    Eg er også veldig glad i gamle kort.Både julekort og andre...Kjempefine dei du viser her!!!So lurt å beuke til fyrstikkesker da!!!
    Ser føre meg at det kan verte koseleg på julegåver også.Lime på grått gåvepapir f.eks. med hyssing rundt...

    No skal eg nyte min aller fyrste julesong i år her hos deg:)Herleg♥

    Nyt dagen!!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett